Szanowni klienci,

Zamówienia złożone w sklepie The Card między dniem 1 a 5 grudnia zostaną zrealizowane w piątek 6 grudnia.

JAK KUPOWAĆ

ZAKŁADANIE KONTA:

1. W prawym górnym rogu ekranu znajdź ikonę "ludzika" (w wersji pełnoekranowej z napisem "Zaloguj

się").

2. W nowym oknie kliknij na niebieski napis "Nie masz konta? Załóż je tutaj".

3. Uzupełnij dane: Imię, Nazwisko, E-mail i Hasło.

4. Konto zostało utworzone. Na maila otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem.

UZUPEŁNIANIE DANYCH ADRESOWYCH

1. W prawym górnym rogu kliknij swoją nazwę użytkownika (imię i nazwisko lub pseudonim - między

"Zaloguj się" a "Koszykiem").

2. W nowym oknie kliknij: "Dodaj pierwszy adres".

3. Uzupełnij swoje dane: Imię, Nazwisko, Adres, Kod pocztowy, Miasto i Telefon. Jeśli zamawiasz kartki

na firmę, uzupełnij też pola: Firma i NIP UE. Wszystkie te informacje są nam potrzebne do wystawienia

faktury i realizacji zamówienia.

4. Kliknij: "ZAPISZ".

ZAMÓWIENIE

1. Wejdź w interesujący Cię produkt, wybierz ilość i kliknij "Dodaj do koszyka".

2. Następnie kliknij "Kontynuuj Zakupy", jeśli chcesz kupić więcej kartek lub "Przejdź do realizacji

zamówienia".

3. Jeśli chcesz kontynuować zakupy, realizuj punkt 1. na wszystkich podstronach z kartkami, które Cię

interesują. Nie ma znaczenia, czy robisz to w różnych kartach czy oknach tej samej przeglądarki - będą

one stopniowo dodawane do Twojego zamówienia.

4. Gdy klikniesz "Przejdź do realizacji zamówienia" pojawi się okno koszyka.

5. Wpisz kod promocyjny, jeśli go posiadasz - kliknij napis "Masz kod promocyjny?", wprowadź go w

pole, które wyskoczy i kliknij "Dodaj". Cena zamówienia zostanie obniżona o wartość kodu.

6. Ponownie kliknij "Przejdź do realizacji zamówienia", tym razem w koszyku.

7. Tu powinien pojawić się Twój adres, jeśli został uzupełniony na koncie (patrz: "UZUPEŁNIANIE

DANYCH ADRESOWYCH"). Jeśli nie uzupełnij dane potrzebne do realizacji zamówienia: Imię,

Nazwisko, Adres, Kod pocztowy, Miasto i Telefon. Jeśli zamawiasz kartki na firmę, uzupełnij też pola:

Firma i NIP UE. Wszystkie te informacje są nam potrzebne do wystawienia faktury i realizacji

zamówienia.

8. Zaznacz, czy dane mają być użyte do wystawienia faktury. Jeśli nie, odznacz tę budkę i podaj kolejne

dane, tym razem do faktury. Kliknij "Dalej"

9. Wybierz "SPOSÓB DOSTAWY". Możesz dodać komentarz, jeśli zależy Ci, abyśmy poinformowali o

czymś kuriera lub jeśli masz jakieś dodatkowe prośby związane z zamówieniem.

10. Kliknij "Dalej", przechodząc do "PŁATNOŚCI". Wybierz sposób płatności, który będzie dla Ciebie

wygodny i zaznacz zgodę na świadczenie usługi.

11. Sprawdź wpisane przez Ciebie dane. To ostatni moment na edytowanie ich.

12. Jeśli wszystko się zgadza, kliknij: "ZAMÓWIENIE Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY". Zostaniesz

przekierowany na stronę płatności, gdzie postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.

13. Na maila otrzymasz potwierdzenie zakupu, a także - wraz z postępem realizacji zamówienia - kolejne

informacje.

ZAMÓWIENIE BEZ ZAKŁADANIA KONTA

1. Wejdź w interesujący Cię produkt, wybierz ilość i kliknij "Dodaj do koszyka".

2. Następnie kliknij "Kontynuuj Zakupy", jeśli chcesz kupić więcej kartek lub "Przejdź do realizacji

zamówienia".

3. Jeśli chcesz kontynuować zakupy, realizuj punkt 1. na wszystkich podstronach z kartkami, które Cię

interesują. Nie ma znaczenia, czy robisz to w różnych kartach czy oknach tej samej przeglądarki - będą

one stopniowo dodawane do Twojego zamówienia.

4. Gdy klikniesz "Przejdź do realizacji zamówienia" pojawi się okno koszyka.

5. Wpisz kod promocyjny, jeśli go posiadasz - kliknij napis "Masz kod promocyjny?", wprowadź go w

pole, które wyskoczy i kliknij "Dodaj". Cena zamówienia zostanie obniżona o wartość kodu.

6. Ponownie kliknij "Przejdź do realizacji zamówienia", tym razem w koszyku.

7. Wybierz opcję: "Zamówienie jako gość". Podaj swoje Imię i Nazwisko, a także Email. Podaj także

hasło, jeśli chcesz założyć konto na przyszłość. Nie jest to jednak obowiązkowe. Kliknij "Dalej".

8. Podaj dane potrzebne do realizacji zamówienia: Imię, Nazwisko, Adres, Kod pocztowy, Miasto i

Telefon. Jeśli zamawiasz kartki na firmę, uzupełnij też pola: Firma i NIP UE. Wszystkie te informacje są

nam potrzebne do wystawienia faktury i realizacji zamówienia.

8. Zaznacz, czy dane mają być użyte do wystawienia faktury. Jeśli nie, odznacz tę budkę i podaj kolejne

dane, tym razem do faktury. Kliknij "Dalej"

9. Wybierz "SPOSÓB DOSTAWY". Możesz dodać komentarz, jeśli zależy Ci, abyśmy poinformowali o

czymś kuriera lub jeśli masz jakieś dodatkowe prośby związane z zamówieniem.

10. Kliknij "Dalej", przechodząc do "PŁATNOŚCI". Wybierz sposób płatności, który będzie dla Ciebie

wygodny i zaznacz zgodę na świadczenie usługi.

11. Sprawdź wpisane przez Ciebie dane. To ostatni moment na edytowanie ich.

12. Jeśli wszystko się zgadza, kliknij: "ZAMÓWIENIE Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY". Zostaniesz

przekierowany na stronę płatności, gdzie postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.

13. Na maila otrzymasz potwierdzenie zakupu, a także - wraz z postępem realizacji zamówienia - kolejne

informacje.