§ 1
Postanowienia początkowe
-
Sklep internetowy The Card pod adresem www.thecard.pl jest prowadzony przez właściciela, Remigiusza Marcinkiewicza, pod firmą Finite State Solutions Remigiusz Marcinkiewicz. Firma jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), ewidencji prowadzonej przez Ministra Rozwoju i finansów. Dane identyfikacyjne firmy: NIP 8992647802, REGON 382 506 195.
-
Regulamin dotyczy wszystkich osób korzystających ze Sklepu.
-
Sklep zastrzega sobie prawo do aktualizacji, zmiany lub usunięcia części Regulaminu poprzez ogłoszenie zmian na stronie internetowej Sklepu.
-
W sprawach nieobjętych Regulaminem zastosowanie ma Kodeks Cywilny i inne obowiązujące akty polskiego prawa.
§ 2
Terminy
-
Klient – osoba nabywająca dobra w Sklepie, osoba fizyczna lub prawna
-
Sprzedawca – osoba fizyczna, która ma zdolność prawną i prowadzi działalność pod firmą Finite State Solutions Remigiusz Marcinkiewicz.
-
Konsument - osoba fizyczna, która zawiera umowę ze Sprzedawcą poprzez nabycie dóbr w Sklepie z zamiarem użytku osobistego.
-
Sklep – sklep internetowy pod adresem www.thecard.pl
-
Umowa Sprzedaży - umowa zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Klientem poprzez użycie Sklepu bez jednoczesnej fizycznej obecności Klienta i Sprzedawcy, z użyciem jednego lub więcej środków komunikacji elektronicznej w celu wymiany dóbr.
-
Regulamin – ten dokument.
-
Zamówienie - oświadczenie woli Klienta zgłoszone poprzez Formularz Zamówienia w Sklepie, z intencją zawarcia Umowy Sprzedaży ze Sprzedawcą.
-
Konto – konto Klienta w Sklepie. W ramach konta przechowywane są dane personalne Klienta oraz jego historia zamówień.
-
Formularz Rejestracyjny – formularz potrzebny do stworzenia Konta w Sklepie.
-
Formularz Zamówienia – interaktywny formularz używany w Sklepie służący do składania zamówień. Formularz jest miejscem, w którym Klient potwierdza i wyraża zgodę na warunki Umowy Sprzedaży poprzez wybór produktów, metodę wysyłki oraz płatności.
-
Produkt - rzecz dostępna w Sklepie, która może zostać przedmiotem Umowy Sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
§ 3
Dane kontaktowe
-
Adres pocztowy Sprzedawcy:
Finite State Solutions Remigiusz Marcinkiewicz
ul. Wolność 2A
01-018 Warszawa
-
E-mail Sprzedawcy: thecard@thecard.pl
Numer telefonu: +48 609 020 253
Kontakt telefoniczny możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach 12-19.
-
Adres PayPal Sprzedawcy: thecard@thecard.pl
-
Dane konta bankowego:
Finite State Solutions Remigiusz Marcinkiewicz
49 1140 2004 0000 3902 7867 7421
ul. Wolność 2A
01-018 warszawa
(mBank S.A.)
§ 4
Część ogólna
-
Sprzedawca nie jest odpowiedzialny za przerwy w funkcjonowaniu Sklepu wywołane nieuprawnionym działaniem osób trzecich lub siły wyższej.
-
Ceny Produktów podane są w polskich złotych (PLN).
-
Sklep może wyświetlać ceny w innych walutach niż polski złoty. Ceny te są obliczane na podstawie aktualnego średniego kursu wymiany walut.
-
Cena ostateczna to łączna cena wybranych Produktów i kosztów wysyłki. Cena ostateczna jest wyświetlana w Sklepie i Klient zgadza się na nią poprzez złożenie zamówienia.
-
Sprzedawca dołożył wszelkich starań by przedstawić wiernie Produkty. Niemniej jednak, Sprzedawca nie może zagwarantować, że kolory wyświetlane przez urządzenie Klienta są zgodne z prawdziwymi.
-
Klient zgadza się na podanie aktualnych i kompletnych danych personalnych (w tym danych adresowych) dla wszystkich zamówień dokonywanych w Sklepie. Klient zgadza się na poniesienie kosztów nieodebranej lub zwróconej dostawy, która jest skutkiem podania niepełnych danych przez Klienta.
-
Umowa Sprzedaży zostaje zawarta gdy Sprzedawca potwierdzi zamówienie.
-
Przygotowanie i obsługa zamówienia może zająć do trzech dni roboczych po zaksięgowaniu płatności.
-
Płatność za zamówienie powinna być wykonana i zaksięgowana w ciągu 10 dni od złożenia zamówienia. Klient może poprosić o przedłużenie tego terminu dla zamówień międzynarodowych.
-
Czas dostawy prezentowany na stronach Sklepu jest przybliżony i oparty na szacunkach przedstawionych przez przewoźnika. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie wynikłe z nierzetelności przewoźnika.
§ 5
Tworzenie Konta w Sklepie
-
Aby utworzyć Konto w Sklepie, Klient wypełnia Formularz Rejestracyjny. Dane potrzebne do utworzenia Konta to: imię, nazwisko, adres dostawy, adres mailowy, numer telefonu.
-
Utworzenie, posiadanie i usunięcie Konta są czynnościami darmowymi.
-
Klient potrzebuje loginu i hasła aby zalogować się na swoje Konto. Klient nie powinien, pod żadnym pozorem, ujawniać swojego hasła do Konta osobom trzecim.
§ 6
Płatność i wysyłka
-
Kupujący może wybrać wysyłkę lub odbiór osobisty.
-
Adres odbioru osobistego: Wolność 2A, 01-018 Warszawa
-
Szczegółowy opis opcji dostawy znajduje się na stronie Sklepu.
-
Wszystkie przesyłki są rejestrowane.
-
-
Zamówienia zagraniczne wysyłane są do wszystkich krajów z wyjątkiem poniższych:
-
Syria
-
Indonezja
-
Somalia
-
Filipiny
-
Nigeria
-
Malezja
-
Zamówienie, w którym adres docelowy zlokalizowany jest na terenie jednego z wyżej wspomnianych krajów, będzie anulowane.
-
Kupujący może dokonać platności przez Paypal, serwis Przelewy24 lub przelew bankowy.
§ 7
Prawo Konsumenta do zerwania Umowy Sprzedaży
-
Klient, który jest Konsumentem, ma prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej na odległość, w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
-
Odstąpienie do umowy jest ważne jeżeli Klient wyśle towar z powrotem do Sprzedawcy w ciągu 7 dni od zgłoszenia odstąpienia do umowy.
-
Klient może poinformować Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy poprzez oświadczenie dostarczone na piśmie poprzez e mail lub list dołączony do przesyłki zwrotnej.
-
Skutki odstąpienia od umowy:
-
Umowa jest traktowana tak, jakby nigdy nie została zawarta.
-
Sprzedawca zwróci płatność (cenę produktów i przesyłki do Kupującego) w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej.
-
Zwrot płatności będzie dokonany tą samą metodą co opłata za zamówienie wybrana przez Kupującego.
-
Sprzedawca nie zwraca kosztów przesyłki zwrotnej.
-
Klient jest odpowiedzialny za zmniejszenie wartości produktu wynikłe z niestarannego zabezpieczenia przesyłki zwrotnej.
-
§ 8
Reklamacje i gwarancje
-
Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia Produktu w stanie nowym i nieużywanym, bez żadnych wad.
-
Jeżeli dostarczony Produkt będzie wadliwy, Klient ma prawo do zwrotu płatności albo wymiany na nowy Produkt. w przypadku wymiany, Sprzedawca ponosi koszt przesyłki.
-
Reklamacja powinna być złożona na piśmie, e-mailem lub listownie.
-
Ważna reklamacja musi zawierać krótki opis wady, datę jej zaobserwowania, dane kontaktowe Kupującego oraz preferowany sposób rozwiązania problemu (zwrot płatności lub wymianę).
-
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta w ciągu 14 dni od jej otrzymania. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza reklamację rozpatrzoną pozytywnie.
-
Klient ma prawo do rozwiązywania sporów ze Sprzedawcą poza sądem. By skorzystać z tego prawa, Klient powinien założyć sprawę na stronie: http://ec.europa.eu/consumers/odr/